tiistai 21. tammikuuta 2014

yläkerran naapurilla on yskä

 Ja niin on mullakin!  Tympäisevää häiritä luennolla kaikkia muita röhimällä aina mitä jännittävämmillä yskä-äänillä. Oon yrittäny haastaa tuota yläkerran asukasta vähän tässä yskimisessä, ja vien sitä kyllä ihan sata-nolla, mutta aivastelu siltä sujuu paremmin :---D 

Luulin, että tänään ois enää ihan vähän pakkasta ku eilen jo lauhtui, mutta aamulla oli taas -15, yhyy. Mun housujen alle ei oikeen mahu mitkään sukkikset (ai miten niin liian kapeita?) niin mieluummin sitten sais tässä piakkoin laskea sinne kymmenen asteen tienoille :D Muuten talvi on ihan jees. 

Nyt syön iltapalaa, eli eilen tehtyä pahaa rahkaa, ja mietin pitäiskö mun lisätä tämä blogi blogilistalle. Muistakaa mainita kommenttiboksissa jos löydätte tänne! :) Hah, vähän pomppii nyt nämä aiheet mutta nappasin tommosen kivan lasin tutun kirppiskuormasta! Oon kyllä koittanut ite kaivaa myytävää, mutta ainakin mulle niin perus tilanne että kirppisaikana pengon toisten kuormista saman verran tavaraa kuin mistä itse luovun :D Mutta joka tapauksessa lasi on tosi kiva pyöreine pohjineen. 
Ruokaostoksien yhteydessä käyn aina kurkkimassa lankaosastollekin, ja nyt lähti mukaan ällöyökön hempeät vauvalangat! Red Heart soft baby steps on langan nimi, ja koska kestäviä villasukkia ei tuosta akryylilangasta paljon väsäillä niin teen sitten siksaklapaset. Mutta nyt loppu rahka, joten adios! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti